پایگاه اطلاع رسانی مجموعه یاوران مهدی عج

اللهم عجل لولیک الفرج

"مجموعه یاوران مهدی عج"
نشانی :قم نیروگاه بعد از میدان نبوت آستان امامزاده سید معصوم
دوشنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا : برگزاری حلقات معرفتی-قرآنی
جمعه ها : ساعت 10.30 الی 12.30 حلقات معرفتی-قرآنی- ورزشی " مخصوص نونهالان

جمعه شب ها : ساعت 21 برگزاری محفل نور و امید - با سخنرانی و مداحی و مناجات

  • ۰
  • ۰

گالری تصاویر آستان مقدس امام زاده سید معصوم ( عج )

آدرس : قم . انتهای خیابان نیروگاه . بعد از میدان نبوت . آستان مقدس امام زاده سید معصوم (ع)

لینک : معرفی آستان مقدس امام زاده سید معصوم

لینک : گالری تصاویر 

لینک : ارسال تصاویر و خاطرات از زیارت امام زاده سید معصوم


seiied masoom 02



seiied masoom 06



seiied masoom 10

نظرات (۱)

سلام من  خانم فاطمه راهداری شبی خواب دیدم   در  صحن امامزاده ای  هستم که خانمی بمن گفت برای  رفع مشکلاتت و حاجت  به امامزاده سید معصوم مراجعه کن   و من از دوستان و اشنایان سوال کردم کسی نمی دونست و بالخره از طریق اینترنت تحقیق کردم و این مکان مقدس را پیدا کردم و راه دور هستم در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی امکان دسترسی را ندارم از همین جا تقاضای نایب الزیاره از طرف خودم و همسرم اقای سیدجواد بهجتی را خواستاریم  التماس دعا
پاسخ:

  با سلام خدمت شما

ما همگی از طرف مجموعه فرهنگی یاوران مهدی عج نایب الزیاره ی شما در آستان مقدس امامزاده سید معصوم علیه السلام  خواهیم بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی